.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده آمل از شعارزدگی ؛
یوسفیان ملا: آزادسازی ساحل دریا هدردادن وقت است !
شمال نیوز : یوسفیان ملا با اشاره به ماده قانون برنامه چهارم توسعه بیان کرد: طبق این قانون نهادهای دولتی باید اراضی تصرف شده را آزاد کنند و زمین های غیر دولتی املاک شخصی محسوب می شود که اگر بِناحَق تصرف شد نیاز به حکم محاکم قضائی را دارد.....
یوسفیان ملا: آزادسازی ساحل دریا هدردادن وقت است !

شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه آزادسازی ساحل دریا در حد شعار مانده است، گفت: آزادسازی دریا هدردادن وقت است.

به گزارش شمال نیوز ، عزت الله یوسفیان ملا آزادسازی سواحل دریا را فقط در حد شعار دانست و افزود: متاسفانه در این راستا هیچ اقدامی صورت نپذیرفت بلکه هیچ مقدمه ای برای این مهم اندیشیده نشده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد به نظر می رسد هیچ قصدی برای این امر وحود ندارد و در این شرایط کسی قدرت و شهامت این امر را ندارد.

یوسفیان ملا با اشاره به ماده قانون برنامه چهارم توسعه بیان کرد: طبق این قانون نهادهای دولتی باید اراضی تصرف شده را آزاد کنند و زمین های غیر دولتی املاک شخصی محسوب می شود که اگر بِناحَق تصرف شد نیاز به حکم محاکم قضائی را دارد.

وی سخن گفتن در خصوص آزاد سازی دریا را هدر رفتن وقت دانست و افزود: این مهم مطرح کردن و آدرس غلط دادن برای منافع احتمالی است.

یوسفیان گفت: اگر تصرف سواحل دریا همین طور پیش برود کم کم باید منتظر باشیم که تصرف از ساحل به سوی عمق و داخل آب رفتن هم سرعت خواهد گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.